Förlåt, förlåt!

Jag har varit så irriterad på min tvättmaskin. Den visar inga felkoder , går färdigt hela programmet, men när man skall öppna luckan så är det vatten kvar i ...
Mutter, mutter, kör om maskinen och den här gången gick det fint. Nästa gick inte och nästa därpå fungerade.

Jag var inte nöjd om man säger så. Det är tråkigt nog att tvätta för att behöva köra varje maskin flera gånger.

Jag var nere och rensade silen för en stund sedan.

Jag har bara två saker att säga:

Förlåt lilla maskin ...

... och ...

HJALMAR kom hit lite!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Men nu kan du ju betala de där räkningarna!

2009-11-11 @ 06:42:09
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

Aha!

Jag hoppas att dom gillar utländska pengar, knappar och stenar. ;)

2009-11-11 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0