Kommer ALDRIG att få ta körkort ...

Sonen kör mycket Mario Kart hemma på Wii:n.
Han är helt otrolig på det och jag är inte ens i närheten ...

I Mario Kart så kör man bil på olika banor. Man hoppar och kastar saker, krockar och tar genvägar. Man kan ramla av vägen, krocka osv, men det går över efter en liten stund och man kör vidare som om ingenting har hänt.

Gissa hur det påverkar en ung man, snart 7 år gammal ...?

-Mamma, kör om nu då då!
-Det går ju inte.
-Men kör mellan! Det finns ju plats mellan filerna!
-Inte då! Man krockar ju då!
-Äh, det är inte farligt ...
-Inte farligt ... Man dör bara ...
-Meh ...
-Dyrt är det också *muttrar jag*
-Mamma där! HOPPA!

Ja, du min son. Jag kommer ALDRIG tillåta att du får ta körkort!

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

skratt Ja, du kanske kan ha vänligheten att varna omgivningen när han börjar övningsköra?

2009-11-08 @ 09:28:17
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Sanna

Jajamensan! Jag skall lägga ut en blänkare i TTela och Göteborgsposten. Det borde täcka närområdet rätt så bra.

2009-11-08 @ 16:35:51
Postat av: Birka

Jadu, enligt N här hemma suger alla andra på MarioCart medan han regerar

2009-11-08 @ 21:24:59
Postat av: Sanna

Ni får komma hit. Så tävlar vi. Jag tycker dock att vi andra som suger kan få handikapp ;)



Jag tror att du får brev antingen idag eller i morgon.



Ha det!

2009-11-10 @ 09:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0