November ger ingen inspiration ...

Jo, vi lever.
Inga grisknorrar än så länge.

Men mörkret i kombination med nattjobb och kalasplanering verkar ta tid från bloggen.

Sonen fortsätter att fungera i skolan. Dom skall ha Nallekalas i skolan på torsdag, därefter hoppar hela klassen på skolbussen och kommer hem hit. *Tar mej för pannan*

Det skall bli skattjakt, kojbygge, korv och tårtätning.
Jag har varit ute och letat efter ett rep att dra dragkamp i, men det fanns inget bra. Annars lät det som något en drös 7-åringar skulle tycka vara roligt.

Vi har varit och handlat godispåsar, tomtebloss och godispåsar. Så snart är kalaset färdigplanerat.

Vuxenkalaset blir på söndag kl 17:00.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Åh herregud, är du så trött på livet så du tar hem en hel skolklass att göra slut på eländet? :-)



Jag tog hem hela klassen för två år sedan...trodde aldrig det skulle ta slut. När jag tänkte att nu måste det vara dags för den förlösande godispåsen och föräldrarna skulle komma och rädda mig, så hade det bara gått 40 minuter av EU-barnkalasstandarden två timmar.



Men all heder åt dig, och mina djupaste sympatier!!! Och Hjalmar kommer ju ha superkul - det är ju viktigast!!! Kram!

2009-11-17 @ 20:38:09
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Anna - med hund i hälarna

Ja, vad gör vi inte för våra barn! Tror de minns våra uppoffringar med glädje fast de inte förstår våra vedermödor. Så då är det ju värt det!

2009-11-18 @ 09:24:20
URL: http://annahilding.blogspot.com/
Postat av: Karin FK

Lycka till!!!! =)

2009-11-18 @ 13:14:07
Postat av: Sanna

Ia: Skratt! Ja, en fot i graven. Resten av kroppen fördelar godis, steker korv och tar isär 7-åringar som inte kommer överens.

Kram!



Anna: Dom fattar inte ett dugg av vad vi får stå ut med. Men jag kommer att påminna honom en gång i kvarten i dom närmsta 10 åren tror jag ;)



Karin: Tack! Jag hoppas att jag överlever ...

2009-11-18 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0