Nu är klockan snart 1

Jag har 7 timmar kvar innan det är dags att åka hemåt.
Jag fick fram en adventsljusstake och fick tänt första ljuset iallafall. Gossen är informerad om att det är första advent, han ville nog veta mer men det kan han få läsa sig till när han kan och vill. Jag vill inte ta upp onödig hjärnkapacitet till saker som inte för mitt liv och välmående framåt.



När jag har jobbat klart så bär det upp till Lilla Edet. Jag skall lämna in bilen för att dom skall släcka elaka lampor. Bl a så gnäller den om katalysatorn. Är det något man blir pank av?
Under tiden så tar Henrik upp Lilleman och får iväg honom till skolan. Jag får låna en lånebil och kommer att sova så fort jag bara kan när jag väl kommit hem så att jag hinner sova färdigt innan grabben kommer hem från skolan. ;)

Även om jag känner för det just nu, så blir det ingen vallning i morgon. Jag kommer att vara alldeles mosig i huvudet och då är jag INTE rättvis.
Men jag hoppas på bra väder i veckan som kommer. Då skall vi valla igen.

Jag tänkte mej en pratstund med min man också. Vi måste synka våra kalendrar inför julbord, julklappar, shopping, julmat osv.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0