Väder ...

November firar verkligen mörkret, regnet och kylan. Det är nästan så att November har gjort en parodi på sig själv.
Nu börjar jag se fram emot december och alla ljus. Jag skulle lätt kunna tänka mej att fira ju nästa vecka, eftersom det hade inneburit att vi passerat vintersolståndet.

En annan som vill att dagarna skall gå fort nu är sonen. Hans födelsedag närmar sig med stormsteg. Jag har väl i stort sett färdigt hans presenter, men vill man göra honom riktigt glad så skall man ge honom en pruttkudde. Det har stått längst upp på önskelistan i ett års tid.

Jag passade på att uppdatera hans DSi med nya spel igår. Han kastade sig över dom. Det är fantastiskt hur snabbt han lär sig hur man gör ...

Ikväll är det symöte *Yeeehiiiiiii*


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Vill också ha jul, eller iaf advent. Så det blir nån mening med att det INTE är sommar.



Fantasktiskt med inlärningshastigheten på nya spel, konsoller osv. Inlärningshastigheten på att hänga upp jackan i hallen eller borsta tänderna är det värre med. Går det på olika konton i hjärnan?

2009-11-10 @ 11:31:56
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Sanna

Absolut olika konton! Det hade ju förklarat både det ena och det andra ...



Det konstiga är dessutom att tandborstningen har olika konton på kvällen och på morgonen.

Jackans konto har vi öht inte hittat. Det kanske inte är uppsatt ... Hmmmm ...

2009-11-10 @ 12:51:42
Postat av: Svekhult-ia

asgarv

2009-11-11 @ 10:39:21
URL: http://www.svekhult.com/hundia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0