Kinamat

Vi åt kinamat igår.
Inget konstigt med det. Det var till och med gott.

Jag och Hjalmar går in och beställer.
Jag. -En friterade räkor
Hon.-Flitelad läka, ja
Jag. *Beställer resten* *kommer på* Ta en extra ris! Familjen är nog hungriga idag.
Hon. -En extla lis.

Det är nu som Hjalmar inte kan hålla sig längre. Han har stått på kokpunkten länge.

-Det heter extRRRRa RRRRRRRis. Säger han och rullar på r-en så att man hade kunnat tro att han körde leksaksbil.

Det här säger grabben som fortfarande inte pratar helt rent. Som säger vipsa i stället för vispa osv.

Gudars ...

Den där luckan.

Var är den när man behöver den?

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Men jeeese.....han är ju bara underbar den pojken! Luckan kan du glömma, dock skulle jag velat vara den dära flugan på väggen...GAPSKRATT! Heja Hjalmar!

2009-10-31 @ 17:01:38
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Sanna

Ja, det hade jag också viljat vara. Flugan på väggen. Nu stär man där som Mamma till "odjuret" ...

Å andra sidan så är väl han "Son of a bitch" ;)

2009-11-01 @ 05:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0