Nödig?

När jag spolade på toaletten härom kvällen så lade jag märke till att vattnet inte rann ut som det skulle.

-Hjalmar! Vad har du spolat ner på toaletten?
-Ingenting.
-Jo, något har du försökt att spola ner.
-Neej!
-Jo, jag ser ju att det nästan är stopp.
-Jag har inte gjort någonting!
-Har du försökt att spola ner en massa papper eller vad är det.
- ... sugrör ... kommer det lågt innefrån gossens rum. Jag försökte spola ner sugrör ...

*Suck*

Jag hittade ett sugrör som han inte fått ned. Det är från McDonalds ... Mao extra hållbara sugrör.
Hur lång tid tar det för sugrör att brytas ner och hur länge kan vi hålla oss? 


Kommentarer
Postat av: Karin **

2009-10-11 @ 22:05:11
Postat av: Svekhult-ia

Åhååå, jag anar en framgångsrik karriär som (sug)rörkrökare.... :-)

Det ska bli intressant att höra hur McDonalds miljöpolicy fungerar i verkligheten, hur biologiskt nedbrytbar plast de använder.

Kram!

2009-10-12 @ 11:39:40
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Maja.

Hahaha roligt inlägg:D

2009-10-12 @ 12:06:31
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, än så länge har inget brutits ner iallafall.

Den pojken!



Ha det!

2009-10-13 @ 08:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0