Vintertidsomställning

Inte har ni väl glömt?



Visst kom ni ihåg att ställa tillbaka klockan en timme. Det är ju den enda fördelen med vintertid att man får sova en timme extra.

Hur många av er ger er själva ett tyst löfte om att ta vara på den här timmen? Tänker en tanke om att jag skall minsann fortsätta i samma tid som innan och då äntligen komma i säng i tid?

Det där tänker jag vart och varannat år, men en timme är så kort och ju äldre jag blir desto mindre påverkas jag av den där timmen man får och timmen på våren som försvinner.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: loppran

Jag tog vara på den timmen i år... jag dansade tills klockan blev fyra. :)

2009-10-26 @ 10:24:25
URL: http://www.myrens.se/loppran
Postat av: Sanna

Eller fem då ;)

Med så läckra kläder som du hade på dig så är jag förvånad över att killarna släppte dig öht!



skratt



2009-10-26 @ 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0