Ännu ett år ...



Lustigt. Ett år till.
39 fucking years ...


Ett år äldre. Ett år visare. Ett år vackrare. Ett år bättre!

Det är inte klokt. Jag blir faktiskt bättre och bättre för varje år som går. *Sträcker på mej*

(Någon som gick på allt ovan?)

Fast visst är jag väl väldigt bra?

39 ... Det är ju inte 40 än ...

Äh, jag är ju ung ... ???
Åtminstone så VAR jag ung.




För trettionio år sedan så föddes det en svarthårig, skrikande liten unge.

Japp, that´s me.

Ja, så är det. Om ni inte har förstått allt det förvirrade ovan. Så fyller jag år i dag.


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Barbro och Rolf

Grattis på födelsedagen Sanna!

Grattis också till Henrik och Bozz för den fantastiska prestationen att åter placera sig i toppen efter förra årets topp-placering. Vi är stolta över er! Sedan undrar jag om Bozz tycker om att simma? Puzzel simmar flera hundra meter om hon får tillfälle!

2009-09-30 @ 10:23:26
Postat av: Sanna

Tack!

Ja, det var härligt att se grabbarna på pallen i år med!

Bozz är ingen simmare. Han borde vara det eftersom även Junior hellre tog varvet i sjön än att gå runt den. Han doppar sig gärna och tar en simtur om han är varm, men ligger inte i och bara simmar för skoj skull.



Ha det!

2009-09-30 @ 10:28:47
Postat av: Svekhult-ia

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år! Hurra!

Grattis till ytterligare ett år närmare total fulländning! Och grattis till att du slapp HÖRA mig sjunga.......Kram!

2009-09-30 @ 15:05:13
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: ingela

Hipp Hipp Hurra Idag är det Sannas födelsedag. Skulle kommit upp hade jag tänkt. Men fick åka till veterinären med Maddox så tiden räckte inte till. Grattis från Marstrand ialla fall. Även till lillebror och Bozz

2009-09-30 @ 16:50:32
Postat av: Karin FK

Grattis Sanna!!! Då har du ett år kvar till du är med i "klubben"! Det är faktiskt ganska skön stämning i den klubben, inget att vara rädd för.....



Kram Karin FK

2009-09-30 @ 18:16:21
Postat av: Sofie

Grattis! Och kom ihåg att du inte är en dag äldre än du känner dig!!! Själv håller jag mig nånstans runt 27 ;-)

2009-09-30 @ 20:19:03
Postat av: Åsa

Stort grattis till ytterligare ett år av upplevelser och erfarenhet!

2009-09-30 @ 21:16:26
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sabine

Åhh GRATTIS Sanna, Snart är du vid den stora gränsen, och 40 årskrisen kommer som ett brev på posten.?!? Assh det är bara skitsnack... Precis fyllda 40 och jag är precis som innan. 23 år gammal.. Kramar.

2009-09-30 @ 23:08:59
Postat av: Sanna

Tack, allihopa för alla grattis!

Är lyckligt lottad, eftersom fyrtiokrisen inte har kommit än. Tror faktiskt inte att den kommer heller.



Sofie: Va, har du fyllt 27? ;)



Jättekram!

2009-10-01 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0