Dom sista varma dagarna?

Så börjar sommaren ta slut och hösten ta vid. Dom långa ljusa dagarna mörknar allt mer.
Regnkläder måste ses över och köpas nya. Stövlarna har vi slitit ut i sommar och måste också fixas nya.
Sommaren som verkade så lång i Juni känns som max två veckor.

Hur kunde tiden gå så fort?

Just nu ligger planeringen på Schweizresan. Det är ju inte långt kvar tills vi skall åka dit.
Betäckningsgrupper skall fixas. Staket skall uppgraderas. Hundar skall tränas och tvätt skall tvättas.

Känner ni någonsin er färdiga med något?
För min del känns det bara som att jag avbryter en sak för att andra saker MÅSTE göras.

Jag var ute och tränade med Jusse igår. Han pendlar mellan att vara jätterolig att köra och så duktig så att jag får ståpäls till att plötsligt ha en egen agenda för någon minut.
Men det är inget jättefel direkt. Nästa år så kommer vi nog.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0