När man är riktigt trött ...

När man är riktigt trött så är inte hjärnan rätt inkopplad.
Tankarna vandrar omkring i koma inne i skallen och det finns inga vägskyltar för dom. Dom hamnar inte rätt och allt går väldigt trögt.



Jag kom ut till bilen i morse nere i Torslanda och upptäckte till min förskräckelse att nyckeln till bilen inte fungerade.  Ni vet man trycker på en knapp och då låses bilen upp. Alla möjliga katastroftankar vimlade genom den tröga skallen innan jag plötsligt kom ihåg att man kunde låsa upp dörren MED nyckeln. Utan knapp.

Så som jag gjort sedan jag var 18 ...


Fan, vad smart man blir av nattjobb ...

Kommentarer
Postat av: ingela

Vilken tur att du har en bil som inte har larm och låter när man öppnar den med bara nyckel Tänk vad roligt att köra hem med en bil som hade tutat hela vägen Då hade nog alla i Vallby vaknat när du kom hem HiHi Kram på er alla Ingela

2009-09-07 @ 22:16:32
Postat av: Sanna

Fast den har larm ... Vet inte varför den inte tjöt. Men bra var det i allafall. Jag tror jag hade blivit tokig om jag hade tvingats köra 5,5 mil i en vilt skrikande bil och dessutom suttit i kö ...

2009-09-08 @ 08:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0