Han heter Börje

Sonen svarar så fint i telefonen nu för tiden.

-Hej det är Hjalmar

Det låter så gulligt.

Nu har han utvecklat sitt telefonsvarande med att ordentligt fråga vem det är och vem dom vill prata med.

*RING*

-Hej, det är Hjalmar
-Hej, jag undrar om Sanna är inne.
-Vem är du?
-Jag heter Börje

Det är då sonen explodererar i skratt, försöker frustande förklara för mig att det är en Börje som ringer.

-Mamma, han heter Börje! skrattar sonen och ger mej luren. Gapskrattar vidare in i luren och säger Börje, man kan ju inte heta Börje!

Tack, min son.
En lysande början på ett nytt samarbete ...



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, Börje lär nog inte glömma det samtalet!

2010-04-16 @ 21:08:35
Postat av: Svekhult-ia

asgarv Jag tror du ska se dig om efter en ny receptionist, Sanna! :-)

2010-04-16 @ 23:31:36
URL: http://www.svekhultia.bloggworld.se
Postat av: Sanna

Sofie: Nej, inte på länge i allafall. Suck



Ia: Ja, det verkar som att han inte skall vara telefonsvarare. Men han låter ju så attans gullig ju! Den lille rackaren ...

2010-04-18 @ 05:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0