Inte ens vattentäta ...

-Mamma! Vet du! En av tjejerna i min klass. Hon har så dumma skor!
-Varför är dom dumma då?
-Ahmeh! Dom går inte att klättra i berg med. ... och vet du! Dom är inte ens vattentäta. ... och fastän dom inte är vattentäta och inte går att klättra berg med, så är dom inte ens snabba.
-*Håller mej för skratt* Men dom kanske kan vara bra ändå?
-Va? Nähe-edå! Fast jag har sagt till hennes mamma, att köpa riktiga skor till henne. Fast då säger hon att tjejen inte vill ha några andra.
-Jättekonstigt. säger jag och ler inombords.
-Ja!


Ja, där ser man. Man kan inte impa på 7-åriga grabbar med snygga skor som inte går att leka i ...





Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som min dotter det där..... snygga och med omöjliga dragkedjor ska det vara..... gissa om det går mycket impregneringsspray hemma hos oss....

2010-01-12 @ 19:32:55
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

Äh, det hör till. Fina kläder är ju inte alltid praktiska. Sonen har inte riktigt fattat grejen med fint framför praktiskt än. Men ge honom några år. Killar ligger lite efter. ;)

2010-01-13 @ 09:59:32
Postat av: Nathalie

Hahaha

Barn är för härliga

2010-01-13 @ 10:19:19
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0