Härligt väder!

Vi håller på att simmträna. Nästa vecka på tisdag så smäller det. Då skall vi till Legoland och försäkerhets skull bo inne på badlandet Lalandia.
Där är det bra om man kan simma ordentligt ...

Gossen simmar rätt hyfsat. Men så här i början på säsongen så känner jag mej lite skakig över hur han skall klara ett badland.

Så därför så åker sonen i sjön med huvudet före varje dag just nu. Till och med flera gånger varje dag.

Gissa vem som tycker det är toppen?

Jag behöver inte tvinga honom, om man säger så ...

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Åh, Lalandia! Vårt (och ffa Williams) favvoställe! Jag tycker att Lalandia är väldigt "barnvänligt", har aldrig känt mig nervös över William där. Då har det känts värre på tex badlandet i Örebro och Jönköping. Härlig resa ni får!!!

2010-06-17 @ 00:12:46
URL: http://www.svekhultia.bloggworld.se
Postat av: Sanna

Ja, jag hoppas och tror att resan kommer att bli kanon!

2010-06-20 @ 13:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0