-10 i natt

-10 i mars? Det är ju inte klokt. Vad skall sädesärlan tro när den kommer? Det är ju inte många dagar kvar.

Snö har vi också så att det räcker. Mellan 30-40 cm hårt packad. Den kommer väl att smälta lagom till midsommarafton. Gossen var ute och skidor så sent som i söndags. Han har börjat att försöka hoppa med dom.
Tokstollen.

Jag har hamnat i dvala. Det går inte att sova så mycket som jag behöver. På något vis så är jag trött när jag vaknar.
Jag hoppas att det släpper snart, för jag får inget gjort och uppskattar inte det underbara väder som vi faktiskt har.

Fåglarna sjunger, smältvattnet droppar, hundarna ylar (Majja slutar löpa nu) och solen skiner från en blå himmel.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Jag är lite bekymrad över tranorna....de har ju så långa ben att frysa om. Man kanske skulle försöka hitta ett parti med benvärmare från 80-talet som blivit liggande på något lager?

2010-03-16 @ 12:47:02
URL: http://www.svekhultia.bloggworld.se
Postat av: Sandra

Hej Sanna!

Nu är datorn ok igen....nästa gång jag ringer så kan du ju be mig kolla zoomnivån i det lilla förstoringsglaset längst ner till höger!

Ha det

2010-03-16 @ 19:28:34
Postat av: Sanna

Ia: Ja, det hade kanske varit något. En drös med tranor med mintgröna benvärmare. Vi får hoppas att dom inte får med sig axelvaddarna bara ... Kram!



Sandra: Vad bra!!! Jaha ... Zoom nere i hörnet ... Skall försöka komma ihåg det. Har aldrig hört talas om det.

Kram!

2010-03-17 @ 09:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0