El

Jag brukar byta elleverantör några gånger om året.
Japp, sådan är jag. En jobbig djävel ...

Jag tycker inte att det är så jobbigt io försig. Jag knappar in elskling.se och kollar vad dom ligger på när jag börjar närma mej slutet på mitt nuvarande avtal.

Vårt avtal går inte ut förren 1/7 men jag var lite nyfiken och ibland så kan man få bra avtal genom att vara lite tidigt ute.

Jag höll bannemig på att ramla av stolen. Elpriset som var det billigaste var tre gånger kostnaden av vad vi har ...

Tre gånger högre ...

Det är nu jag börjar att förstå varför det har gnällts över elpriset i media under vintern. Jag har inte riktigt brytt mej om det eftersom jag visste vad jag hade.

Nu förstår jag. Nu tycker jag synd om alla andra som inte har bytt avtal som andra byter kläder.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0