Måndag morgon *Stön*

Normalt sett brukar jag tycka om måndag morgon. 5 dagar ligger framför mej där jag är ledig från jobbet. Men idag var känslan att jag var mer död än levande.

Operationen gick bra. Jag har fyra plåster på magen efter dom olika hålen som dom behövde. Så nu är jag äntligen kastrerad och klar. ;

Jag tänker absolut ta det lugnt i några dagar till. Men nog märks det här hemma att jag behövs ...

Milla, Hjalmars flasklamm från förra året, fick lamm igår. Två små svarta krabater. Jag hoppas att det går bra, för dom var verkligen efterlängtade.

Han har blivit så stor Hjalmar. Han kan tänka i flera steg och kan hejda sina impulser. Jag är verkligen stolt över honom. Han kämpar på och har gått om hela klassen i huvudräkningen, men har en del kvar när det gäller läsningen och bokstäverna. Men det går stadigt framåt. Jag anser att han uppfyller samtliga mål för klass 1 redan nu. 
Det är verkligen skillnad på grabben nu och för fem månader sedan.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0