Men titta! Solen!

Underbart med sol!!!!!

Det är nu jag önskar att jag hade varit lite mer hel i kroppen så jag hade kunnat ta hundarna på en långpromenad. Men jag tänker i allafall gå ut och ställa mej på gärdet med mina 6 dårar runt mig.

Majja är dräktig. Det är glasklart nu. Tösen som normalt äter 6 dl mat om dagen är nu uppe i 8 och vill ha mer! Har aldrig hänt någonsin.

Grabben är mycket just nu. Han vill så mycket. Samtidigt som det är bra, så tar det en del på krafterna.

Han pratar så himla roligt! Han äger, den och den suger på att klättra, massa roliga ord kommer det ur den lille grabben. Han låter som en tonåring i miniatyr.  ... och vet ni. Han kan säga Ö på riktigt! *Stolt*
Klockrena Göteborgska Ö:n kommer det ur honom. Saker och ting rättar till sig. Då bortser jag från dom Bohuslänska i:na som också låter och det faktum att s med konsonant efter fortfarande är krångligt. *Ler*


Livet är bra härligt!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hoppsan. Visste inte att du tillfälligt är " ur slag ". Krya på dig. Vi får hoppas på fint påskväder så kan du vara ute och njuta lite.



Kram

2010-03-31 @ 09:07:38
URL: http://www.illers.se
Postat av: Sanna

Tack! Kram!

2010-03-31 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0