Musicalen

Dessa ungar! Dessa underbara ungar, som sjunger, spelar gitarr, dansar, rockar rockring och allt som dom kan och gör.

Jag skall visa några kort. Tyvärr så har mitt bildhanteringsprogram krashat så jag visar mest Hjalmar. Men det kommer att synas andra barn. Jag hoppas att om någon förälder ser sitt barn och inte vill ha med det så hojta!


(Sandra, jag har ett kort till där man ser pojken framifrån. Skall jag skicka över det?)










Jag var där även på torsdagen. Sonen showade för fullt och hade ökat på rockringarna till 4-5 stycken. En föreställning till, så hade inte dom andra barnen fått någon rockring över huvud taget ...

Jättetack till Fafar, Farmor, Faster och Farbror som kom och hejade på!!!


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Åhåååå! Så även ni har närt en artist vid er barm? :-) Så duktig han är!!! Ja, de är underbara i all sin exhibitionism, barnen. Man får klumpar i halsen och tårar i ögonen av deras engagemang, så gott att få se!

2010-05-01 @ 14:48:40
URL: http://www.svekhultia.bloggworld.se
Postat av: Sanna

Ja! Det är härligt att se. Morsan sa, att jag också kommer få tårar i ögonen när barnen sjunger någongång. ... och ja, hon hade rätt. När barnen kommer in och sjunger så där ända från tårna. Då kommer tårarna. Jag tittade på William på Youtube, där har vi ju ett riktigt ämne ju!



Skall bli skoj att följa!



Kram!

2010-05-03 @ 01:46:03
Postat av: sandra

Hej Sanna!

Maila gärna över bilderna på Erik!

2010-05-03 @ 12:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0