Fredag *Suck*

Så är det fredag igen. Jag fattar inte varför veckan består av fler fredagar än av måndagar ...

Sonen hade verkligen jättekul igår på friidrotten.
Men är rätt stel idag *Ler*

Uppenbarligen så behöver han röra på sig.

Dagen idag är rätt hektisk. Det skall handlas, tas hand om djur, vara i skolan och kika på program, eldas, promeneras hundar och ikväll skall vi åka till bästa Ingela och kika på deras renoveringar.

Det sista ser jag fram emot.


Jag funderar skarpt på att lägga in 2 timmar skridskoåkning per vecka. Han tränar muskler där som han uppenbarligen inte gör på annat.
... och muskler är bra. Det hjälper hela kroppen att hålla ihop och att hålla. Nu är ju sonen frisk och har inte samma trubbel som jag, men muskler kan aldrig vara fel. När han dessutom tycker att det är jätteroligt att åka skridskor så kan det ju bara vara jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0