En lugn kväll...

Det fick inte Henrik då...
Jag räknade till 6 tackor som lammat efter jag gick in. Jag tror att han kom i säng vid 4-tiden.
Dom små fyrlingarna är nu tre. Den ena av dom har fått en svart mamma och ser ut att ha ätit och ätit så att han nu var alldeles groggy. Adoptionen ser ut att ha gått jättebra.

Nu har vi en liten trilling som står högst upp på adoptionslistan. Mamman har inte jättemycket mjölk och har lyckats att få två jättestora och en liten fummlig rackare. Den lille fummlige blir inte större precis. Men vi får hitta en ny mamma till honom.

Jag skall försöka ta lite nya kort idag och lägga ut. Dom är ju så söta, dom små liven.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0