Hur många lamm har ni i köket?

Jag har två ...



Ha det!

Kommentarer
Postat av: Loppran

Jag tycker ni är så fantastiskt duktiga med allt detta arbete och alla dessa lamm. Jag hade knäckt ihop för länge sedan, jag som tycker det är besvärligt med allt hår som två katter dekorerar bostaden med. rodnar

2009-02-17 @ 21:05:35
URL: http://www.tompa5.com/loppranblogg
Postat av: Ellinor Magnus

vi har ett såpass stort fårhus så vi har dom där hi,hi

2009-02-17 @ 22:24:13
Postat av: Sanna

Loppran: Det är ju ett livsval. Men jag kan säga att hade lammen hårat ner köket så hade dom aldrig fått komma in Ler

Ha det!



Ellinor och Magnus: Aha! Det är så man gör. Man bygger ett tillräckligt stort hus. Då behöver man inte ha dom inomhus? Nej, det blir ju onekligen lite trångt med några 100 lamm inne i köket ...

Ler



Ha det!

2009-02-18 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0