Slut nu!

Världens bästa Ingela har varit här idag och hjälpt mej att städa.
Så nu kan vi se golven i hela undervåningen!

Henrik kom in och gnuggade diskbänken med autosol... Sedan var jag ju tvungen att ta resten. Nu glänser den så mycket att jag behöver solglasögon när jag diskar. *Ler*

Det fantastiska är att hon dessutom har haft Hjalmar runt sig medans hon har städat. Jag hade fått krupp efterr halva tiden hon orkade.

Henrik och Hjalmar har varit ute och hämtat in grodägg som vi har i en skål. Dom skall väl förhoppningsvis bli yngel så småningom. Sedan brukar dom dö...   Men eftersom grodan hade lagt dom i en vattenpöl på gärdet så lever dom antagligen längre nu.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lena

Klart de inte dör nu när Hjalmar är med och håller koll. Det blir små tuffa minigrodor som han kan släppa ut i bäcken och sen kanske de dör...

2008-04-04 @ 21:08:46
Postat av: Sanna

Tror du man kan prova att ge dom fiskmat?
Mygglarver växer ju inte på träd precis...

2008-04-04 @ 21:29:31
URL: http://vallby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0