Så där ja.

En dag till har nästan tagit slut.
Den har varit varm och sommrig.

Dagen har gått i förberedande tecken.

Tackorna har tagits ner från skogen. Lammen har stängts in. Delningsring är klippt och fållan flyttad. Hästtransport tvättad.
Sedan så har vi hunnit med att handla korv till försäljningen och klippa gräset som skall balas på torsdag. Gräset i trädgården blev bara klippt till hälften. Bensinen tog slut.

Jag och Justus har varit ute och tränat lite. Två steg fram och ett steg bak. Så enkelt är det. Man kommer sällan bara framåt. Men han är duktig, min lille. Jag gillar honom skarpt.

Nu är jag lite slut i höften. Den värker som tandvärk. Hoppas att den fungerar i morgon.



Ha det!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till imorgon =D

2008-07-22 @ 21:29:55
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Sanna

Tack skall du ha!



Tyvärr så gick det inget vidare.



Ha det!

2008-07-24 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0