Aprilvädret fortsätter.

Jag ser hur löven håller på att slå ut på syrenen.
Alla småfåglarna sjunger och vintersångerna blandas med vårsångerna. Märkligt...
Det har lammat här på morgonen, men det går raskt mot slutet nu. Jag tror att det kanske är 20-25 tackor kvar som skall lamma nu och alla kommer inte lamma utav dom. Några kommer inte att lamma förrän om 4-5 veckor.

Så nu snart så kan vi nog lämna gården igen. Det skall bli skönt att kunna åka hemmifrån alla tillsammans igen.

Lena, Malte och Milla var här igår. Hjalmar spelade pajas ända tills dom åkte, då han rasade ihop i en gråtande hög... Att dom kommer slår allt.

Nu är det dags för frukost!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Har jag glömt kommentera Hjalmars outfits, du måste lägga ner din själ på att hitta coolaste plaggen till honom!! Jättefina!! kraamar

2008-03-13 @ 17:15:23
Postat av: Sanna

Tack så mycket!
Nej, någon själ lägger jag inte ner, men tradera är bra!
Tack och lov så ärver vi så mycket att man då kan koncentrera sig på att hitta något riktigt fint.

Ha det!

2008-03-14 @ 17:20:15
URL: http://vallby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0