Jobb idag.

Gudars, vad skönt det är att sitta ner!
Dom flesta muskler gör väsen av sig, så det här är välbehövligt.

När jag la täcket över Hjalmar i morse innan jag åkte så kikade han upp på mig och sa sömnigt: Mamma, jag gillar dig. Sedan somnade han om som en stock.
Ljuvliga unge!
Han har krashat bra mycket nu på slutet. Lammningen är jobbig för honom med.

Igår var en bra dag för honom!
Först så blev han hämtad från dagis utav Farmor och Farfar, sedan så fick han paket i postlådan!
Stor lycka blev det när det dessutom var godis i paketet!
Massor av tack till Ellinor och Isabell! Det var mer uppskattat än ni kan tänka er. Dagen innan hade han besviket klämt fram några tårar om varför han ALLLLLLDRIIIIG fick NÅÅÅÅÅGOT från posten.

Jag har varit inne och kikat på Josefins hemsida.  Hon har verkligen lagt ner ett jättejobb!  När jag såg bilderna på valparna efter Bozz så log jag en del kan jag säga. Det finns en tikvalp som har likadan teckning i ansiktet som vår gamle Harry. Kika själva: http://www.busyborder.se/ Titta under kort och på tikvalpen som det står "troligtvis prickig", under.
Underbart söt!

Nu är jag snart färdig med tredje boken om Arn. Det är bra och underhållande böcker tycker jag. Intrigerna är många och slagsmålen få men detaljerade;o)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Halloj! Tack för titten på min sida o all gratis reklam på din blogg ;) hehe..

Den lilla tikvalpen är fortfarande inte såld =( Synd för hon är otroligt charmig liten madam.
Ha det gott!

2008-03-15 @ 11:00:06
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0