Försov oss!

Usch, vad det är jobbigt. Vi vaknade 08:00. Hjalmar börjar 08:30.
Så det var en flygande start i dag.

En rolig sak är att det faktiskt ramlade ner lite snö i går kväll.



Jag får innerligt hoppas att det kommer lite mer innan vintern är slut.

I morgon så åker jag och Hjalmar till Mullsjö igen. Åtminstone så är det så planen är. Börjar det toksnöa så kan vi lika gärna vara hemma.

I dag så är det skiftledarmöte. Inget skoj möte kan jag säga utan att överdriva det minsta. Vi skall lägga om skift och scheman så att det fungerar trots att 18 stycken skall plockas bort. Jag antar att jag får vara med och göra det här för att jag får stanna? Åtminstonde i den här första omgången.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0