Stödens gård

Vi tänkte komma i morgon eftermiddag.

Hoppas att det fungerar!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det går jättebra,ni är välkomna,valpen vill härifrån

2009-01-25 @ 23:45:51
Postat av: Sanna

Himla bra! Dyker upp framåt sena eftermiddagen.



Vi ses!

2009-01-26 @ 00:06:14
Postat av: Åsa

Åhh vad roligt!! Känns som om det var alldeles för länge sen vi hade bebis hör hemma..... buren är ju bortplockad (fortfarande) så det känns ganska normalt att ha hund just nu. En valp hade nog bara ställt till oreda ändå. Men jag vet inte hur jag ska klara att ha en kull på Fajta som är "förbjuden frukt".....



Stor lycka med den lille mannen (har jag för mig det skulle vara)

2009-01-26 @ 07:28:08
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

Va? Har du inte behövt att ta fram buren igen? Vad är det här för välartad liten sak?



Skall du ha en kull på Fajta? När då?



Ha det!

2009-01-26 @ 21:06:17
Postat av: Åsa

Fajta ska paras med Magnus Brorsan så fort hon löper. Och när det blir, det vet bara gudarna. Hon har under sitt 3 åriga liv bara löpt en gång och det var i april förra året....



Det blir Josse som lånar in henne och säljer valparna i sin kennel. Själv ska jag bara sitta brevid, tjäna en kosing och klappa gulliga valpar, medan hon får vaka över valpar, och iofs tjäna en kosing hon också. Väldigt smidigt!



Och då ska det satsas på min andra välartade sak. Hon har faktiskt tagit sig rejält den sista tiden och är bara väldigt jobbig, i stället för fullständigt rabiat! Och sist hon vallade så blev hon tom Husses stjärna, och det vill inte säga lite det när han har utomordentligt, fantastiska, underbart duktiga Fajta att jobba med också!

2009-01-27 @ 07:55:51
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0