När stiljte infaller ...

Jag har fått skrivkramp.
Det finns massor att berätta och sonen säger så mycket roligt att jag knappt kan komma ihåg hälften.

Men på något sätt så kommer det inte ut på bloggen just nu.
Så är det.

Sonen har varit iväg och lekt hos en kompis idag. Åh, vad han älskar det. Han kommer hem och är alldeles lycklig.

Jag och Hjalmar gjorde ett ryck och städade ur hans sovrum idag. Gudars vad skräp där fanns ... Rummet är ju inte stort precis.
Om alla dom små papperslapparna, delarna utav papperlapparna, toapappersbitarna, toarullarna och kartongbitarna var pengar, så hade jag kunnat ta ledigt resten av året.

Påskveckan har varit lugn och fin. Vi köpte nytt golv till Hjalmars lekrum på andra våningen, nu skall det röjas ut, taket målas, väggarna tapetseras, mattan ut och golvet in. *Pfuiii* Jag blir trött när jag skriver det ...
Men det blir nog väldigt bra när det blir färdigt!

Skrivandet och läsande går sakta framåt. Han spelar ju som en vilde på facebook, även på mitt konto. Där hade han lagt ut om att han behövde mer vinrankor.
Först var det en bild på vinrankor, under stod det:

jag bövr saa

Gissa om folket fick sig ett gott skratt. Dom tyckte av någon anledning inte att jag behövde mer vin ...


Ha det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0