Snöar det hos er med?

Sitter på jobbet.

Det har kommit en dm snö i Göteborg, så jag gissar på att Götet är "lamslaget" av det värsta snöovädret på 90 år.
Åtminstone om man får tro kvällstidningarna.

I morse när jag åkte hemifrån så var jag nog sista bilen som kom ut från vår väg. Med lite sats och bra förtroende för bilen så lyckades jag surfa fram genom drivorna.

Jag håller på att ladda upp inför kampen med rektorn och kommunen som jag skall påbörja imorgon. Det var det som jag menade med stormen som rullade in. Snöovädret tillhör mer vanlig vinter.

Rektorn skall dra in klassens resurs. Han säger att dom inte får pengar till henne. Han tänker så galet.

Så imorgon så skall jag ringa rektorn, hans chef och hennes överhuvud.

... och om det inte hjälper, så tänker jag ringa dom igen, och igen, och igen, och igen ...

... dessutom så tänker jag starta myteri.



(snodd från allposter.se)

... och hjälper inte allt det här. Så kommer Lilla Edets kommun hitta sig själva uthängda i GöteborgsPosten.

Varsågodochskölj!


Hej hå och en flaska med Rom!


Muahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Behöver du tjathjälp så ställer jag gärna upp.Här har vi inte mycke snö än i alla fall. Kram

2010-12-05 @ 13:43:54
Postat av: Sanna

Du är fantastisk Ingela! Jag hör av mig om dom är motsträviga!

2010-12-05 @ 13:51:36
Postat av: Svekhult-ia

Vi hade en drabbning med vår rektor för några veckor sedan om att han behövde sätta in extra resurs i vår klass då resultaten störtdyker pga att det råder fullständig anarki i klassrummet. Det enda han hade att säga var att han gjort så gott han kunnat, och kunde inte göra mer.



Så jag, Morgan och två föräldrar till åkte in till skolchefen i Falköping. Vips fanns där en resurs iallafall, rektorn blev inkallad till skolchefen för påbackning och lärarna ska få en lärarhandledare som skall få dem att samarbeta när problem uppstår.



Med andra ord, hej och hå och en flaska rom funkar!!! Heja Sanna med horn!!!

2010-12-05 @ 17:33:03
URL: http://www.svekhultia.wordpress.com
Postat av: Ann o flocken

Det e så kul att läsa din blog Sanna...tycker du ska skriva en bok "Sannas bravader" ..haha.

Jag håller helt med om vädret,haaaaaataaar snö o vinter. Global uppvärmning...kanske,men f..n inte här. Nä,gura o gräv ner dom som snackar om det!!



Syns till våren..jag går i ide!!

2010-12-05 @ 23:05:41
URL: http://hojann.se
Postat av: Ellinor gunnarsson

Heja Sanna,på dom

2010-12-07 @ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0