Ok, bloggen har fått spader ....

Återkommer ...

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej! hittade hit via Anna Hildings blogg, har en kullsyster till Grym...men jag läste om dina lamm och jag känner igen det sen förra året...vi hade oxå sjuka tackor och vi fick råd av veterinär, ge b-vitamin! i ganska stora mängder kan man tydligen ge dom, det dom inte får i sig så att säga kissar dom ut..hade en tacka jag var hundra på jag skulle mista, hon fick b-vitamin och två timmar senare var hon piggelin! Det och betfor, den tackan är iår pigg som en mört!!!! Bara en tanke, känner dig inte, men kände så med dig när jag läste det och kände så igen mig från förra året...

Kramen ulrica

2010-01-28 @ 18:15:14
URL: http://lyckeboet.dinstudio.se
Postat av: Sanna

Hej! Vad kul att du har fått en sån fin valp! Jag hoppas att jag får möjlighet att se den och Grym när dom har börjat valla!



Tackan blev frisk igen och allt ser bra ut nu. Tack för rådet!



Ha det!

2010-01-29 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0